piątek, 27 września 2013

Imaginy z gifami 1

ELO TO JA TO ZNACZY IGA BĘDĘ POMAGAŁA NINIE PROWADZIĆ BLOGA:)) NIE MAM JAK NARAZIE WENY DO PISANIA IMAGINÓW ALE NINA DAJE RADĘ. DO OSTATNIEGO IMAGINA O LOUISIE BĘDZIE NAPEWNO NASTĘPNA CZEŚĆ ALE POD WARUNKIEM JAKI STAWIŁA NIUSIA (NINA).
A WIEC TERAZ MAM DLA WAS PARĘ IMAGINÓW Z GIFAMI.;} MAM NADZIEJE ŻE, SIĘ;) WAM SPODOBAJĄ :*

1. Ty: Zayn, dzisiaj nie mogę do ciebie wpaść.
Zayn:

2. Ty: Chłopaki, chłopaki!!
    1D: Co?!
    Ty:  Paul zgodził się abym jechała z wami w trasę!! Co wy na to?
    *zaczynają tańczyć taniec szczęścia*
3. Ty: Chłopcy, mój ex mnie nachodzi. 
    Harry: [T.I] nie martw się. Zrobimy coś z tym.
    *idą do twojego byłego i zaczynają mu grozić*
4. Ty: Zayn, wstawaj już.
     Zayn: Kochanie daj mi pospać jeszcze pięć minut.
5. Ty: Niall, obiad już gotowy.
    Niall: 
    6. Wchodząc do domu słyszysz krzyki:
Li: [T.I] jest moja!
Harry: Ona jest tylko i wyłącznie moja idioto!
       Wchodzisz to salonu i widzisz to:
7.  Niall: [T.I] kochanie, może chcesz się wykąpać ze mną?
8.  Harry dowiaduje się przez telefon, że zginęłaś w wypadku. Po chwili:
9. Ty: Harry, moi rodzice wyjechali na urlop. Mam wolną chatę przez tydzień.
    H: No to się zabawimy.
10. Louis: Niall, umówiłem cię na randkę z [T.I].
      Niall: 
11. Harry dostrzega cię w tłumie fanek. W myślach: *ciekawe jak ona wygląda nago*
12. Zayn: Liam!
      Li: Co?
  Zayn: Czy ty chcesz teraz gdzieś jechać? Kręcimy teledysk!
  Li: [T.I] dzwoniła, że ma wolną chatę. Muszę do niej jechać.
13. Li: Niall, słyszałem, że podrywasz moją [T.I]!
      
14. Harry widzi, że jakiś chłopak ciągle się na ciebie gapi:
     
      
15. Niall, gdy słyszy że twoi rodzice już wrócili do domu:
16. Liam dostrzega cię w tłumie:
17. Louis otrzymał twoje zdjęcie, jak całujesz się z innym:
18. Lou i Liam wzięli do zabawy twoje ulubione filiżanki. Po chwili:
19. Niall: Jak poszła ci wczoraj randka z [T.I]? Było coś?
      Lou:
20. Ty: Chłopaki, lubicie trójkąciki?
      Zouis: 
21. Reporter: Louis, którą z dziewczyn zebranych tu na sali chętnie byś pocałował?
      Lou: *wskazuje na ciebie*
22. Louis: [T.I], może zaakceptujemy sobie takiego murzynka? Zobacz jaki fajny.
23. Harry w myślach: jeszcze godzinę, a [T.I] będzie mi tak robić.
24. Zayn: muszę dokładnie się umyć na randkę z [T.I]. 
25. Zayn gdy widzi cię, jak wychodzisz z łazienki jeszcze mokra, owinięta krótkim ręcznikiem:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz